Rånad

I söndags blev butiken rånad. Tur att man inte var där, jätte läskigt. De ringde mormor och morfar som fick åka dit tidigt på morgonen. Rutan till dörren var krossad och de hade tagit växelpengarna. Men inget annat och inget var förstört av varorna som tur var. Jätte tråkigt när det händer :(

Matte och jag kom tidigare till butiken i morse för att titta igenom allt eller ja matte fick göra det jag tog hand om de andra vovvarna ;)

Jag har mått lite dåligt under helgen så nu får jag äta medicin och äta i/d mat från veterinären. Maten är god men det är tråkigt att ajg inte får något godis. En liten bit tycker man ju att hon kan bjuda på men nej matte är stenhård. Så nu får jag hoppas att ajg blir bra snart så jag kan ta igen allt det missade godiset ;)

Slick slick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0