Snart Halloween

Nu är det två veckor kvar till Halloween, läskigt! Synd att det inte vi hundar också får gå och såga bus eller godis, mums tänk på allt godis man kunnat få ;) Jag får väll nöja mig med att skälla ut alla läskiga barn och ge dem en massa slickar.

Glöm inte att titta förbi butiken för att köpa något extra gott till halloween och alla mattar och hussar köp gärna en present till eran vän. Matte har redan fixat en till mig :) Har försökt lista ut vad det kan vara, men matte är bra på att hålla masken.

Så klart måste ni komma och se min snygga halloween maskeradkostym jag köpt. Ska inte avslöja vad det är utan ni får komma in och kika ;)

Massa nospussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0