Mysterisk trötthet....

Idag har vi fått in Everclean kattsand, Eukanuba katt och hundfoder och Royalcanin katt och hundfoder. Så det var en massa varor överallt. För mig är det lätt att ta sig fram men matte och Kjelle får tränga sig förbi. Men vi lyckades få undan varorna. Så imorgon ska vi sortera i lagret så man kan få mer plats :)

Jag har mest jobbat bak på kontoret idag. Jag har varit rätt trött så det var skönt att krypa in i min igloo och hålla koll på läget. Både matte och jag funderade över varför vi har varit så trötta idag och då kom vi på det, vi var på möte igår och var hemma kl 00.00. Inte konstigt att man är trött och så har man matte som drar upp en på morgonen.

Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon ;)

Slickar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0