Ta med en vän till jobbet dagen

Ligger på jobbet i min igloo, Fjant min mosters vovve är också här. Han fick vara med oss igår och idag då moster skulle på fest med jobbet. Vet inte om man ska tycka synd om honom han jobbar ju också där, är det inte lite elakt att utvisa honom då. Han säger att han inte är ledsen så jag antar att det är ok då. Han har varit intresserad både igår och idag. Antagligen känner han doften av Honey och Ellie då de löper. Har försökt säga det till honom men han lyssnar inte. Så nu har jag sökt skydd i min igloo och han får snällt ligga på golvet.

Nu hör jag hur det kommer in kunder, matte är alltid så seg så det är upp till mig att påminna henne om att någon är i butiken. Nej får nog ta och kolla själv ;)

Nospussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0